Keep it Moving UK

6,172

miles driven by this driver

380

customers booked this driver

110

customers reviewed this driver

Large van with reliable man please book

 

 

Keep it moving UK

 

24/7 MAN AND VAN SERVICES

 

 

 

I am a Silver Compare the man and van member.

We have been transporting cargo around the UK for many years.

Van always equipped with trolley straps and blankets.

All loads fully protected and secured for transporting.

Great communication skills.

 

 

Based in E4 London we cover the whole of the UK

Please request a call back, we are always happy to help.

Best regards

Reviews

Review Rating

Was the driver on time: No

Did they have straps and blankets: Yes

Was the driver respectful: No

4 days ago

Was the driver on time: No

Did they have straps and blankets: No

Was the driver respectful: Yes

broke a plastic part of my fridge lid but apart from that they were polite and friendly, quick removal and replacement of items.

1 week ago

Was the driver on time: Yes

Did they have straps and blankets: Yes

Was the driver respectful: Yes

Lee and Nathan were absolute delights. Arrived on time with a good size van, they took less than an hour to clear an entire flat, the journey to my new flat was full of friendly chat and when we arrived, they only took another hour to unload everything. Highly recommended.

2 weeks ago

Was the driver on time: No

Did they have straps and blankets: No

Was the driver respectful: Yes

The driver was late for two and half hours and that ruined my plans, I couldn't do things that I was supposed to do. On positive note driver was nice and he and his friend helped me out, we had a nice chat. But there should be compensation for loosing two and half hours of my day. Time is money and I missed my appointment.

CMV response:
We are sorry that you experienced this delay with your booking, of which we were unaware.

You will find our lateness refund policy attached to your email booking confirmation.

3 weeks ago

Was the driver on time: No

Did they have straps and blankets: Yes

Was the driver respectful: Yes

3 weeks ago

Was the driver on time: Yes

Did they have straps and blankets: Yes

Was the driver respectful: Yes

Would ask Louis to help me move again. Very good experience overall. Thank you.

3 weeks ago

Was the driver on time: No

Did they have straps and blankets: Yes

Was the driver respectful: Yes

Really nice guys but they were 1 hour 20 mins late, which is not what we singed up for, put our whole move into jeopardy and added a lot of unneeded stress

CMV response:
We are very sorry that you experienced this delay with your booking. We do have a lateness refund policy which you will find attached to your email booking confirmation.

4 weeks ago

Was the driver on time: No

Did they have straps and blankets: Yes

Was the driver respectful: Yes

My driver was two hours late. The Man & Van offered me a discount of 7% by text but did not honour it.

CMV response:
We are sorry the driver was this delayed to your booking, had you made us aware of this we could certainly have worked to send you a replacement service with an earlier time of arrival. In addition, we do have a lateness refund policy which you will find attached to your email booking confirmation.

With regards to a discount, you would need to enter your discount code into your quote when booking in order for it to be factored into the quotes you received.

1 month ago

Was the driver on time: Yes

Did they have straps and blankets: Yes

Was the driver respectful: Yes

1 month ago

Was the driver on time: Yes

Did they have straps and blankets: No

Was the driver respectful: No

1 month ago

Was the driver on time: Yes

Did they have straps and blankets: Yes

Was the driver respectful: Yes

1 month ago

Was the driver on time: Yes

Did they have straps and blankets: Yes

Was the driver respectful: Yes

1 month ago

Was the driver on time: No

Did they have straps and blankets: Yes

Was the driver respectful: Yes

Although they arrived late, Lewis and Peter did phone ahead to tell me they were delayed. They were extremely helpful and very friendly. Would strongly recommend.

1 month ago

Was the driver on time: No

Did they have straps and blankets: Yes

Was the driver respectful: Yes

Not a great experience did a lot of the lifting lifting despite detailed notes at the time of booking. The driver didjt look like he had any experience of doing this. Will probably not book again through you


CMV response:
We are sorry you were dissatisfied with the service your received. However, we can confirm that the driver has a current Trustscore of 9.4 and has completed 366 bookings with us, so is fully experienced.
However, if you book for 'driver help' and there are items which require 2 people to move them, you would be required to assist, purely because the driver is unable to move these goods alone.

1 month ago

Was the driver on time: No

Did they have straps and blankets: Yes

Was the driver respectful: Yes

Although Lewis was very good once he arrived, very efficient and pleasant, he was also nearly 2 hours late.

He seemed like a good guy, but I don't feel I can give a better rating having been so late.

CMV response:
We are sorry that the driver was this delayed to your booking, of which we were not aware.
We do have a lateness refund policy which you will find attached to your email confirmation.

2 months ago

Was the driver on time: Yes

Did they have straps and blankets: Yes

Was the driver respectful: Yes

Great guy. Helpful, willing and very efficient

2 months ago

Was the driver on time: Yes

Did they have straps and blankets: Yes

Was the driver respectful: Yes

2 months ago

Was the driver on time: Yes

Did they have straps and blankets: Yes

Was the driver respectful: Yes

Used this company for collection and return of some exhibition items. Spot on. Efficient, professional, courteous and helpful. Will be using them again.

2 months ago

Was the driver on time: No

Did they have straps and blankets: Yes

Was the driver respectful: Yes

Lewis was a massive help and the whole move was done much quicker than we expected. He was 15 minutes late but he did call and let me know. Would use him again.

2 months ago

Was the driver on time: Yes

Did they have straps and blankets: Yes

Was the driver respectful: Yes

Great service. Highly recommended.

2 months ago

Was the driver on time: Yes

Did they have straps and blankets: Yes

Was the driver respectful: Yes

He was really helpful however in the end he said that our 4 floors were not what we had ordered (as we ticked 4 stories). He then asked us to make a payment to his account or pay him in cash £20. Not sure if it was correct or not but we did it. He was otherwise good and van was fine. No straps but there was a blanket.

2 months ago

Show 90 more...

About Us

Social

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • LinkedIn
  • Google+