GM Carriers

278

miles driven by this driver

4

customers booked this driver

2

customers reviewed this driver

Specialising as a reliable and Professional man with van service, GM Carriers has built up a good reputation in the transport industry,

 

 

GM Carriers

BUILT BY REPUTATION AND SUCCESS

 

Small removals and man with a van Service

 

 

Your Satisfaction Is Our Priority

 

Are you Looking for a quality affordable Man with a van and service you can depend on?  

Well look no further With GM Carriers you will have no more worries we are fully insured and dedicated on making the job simple and cost effective.

were available where you need us when you need us.

 

Specialising as a reliable and Professional man with van service, GM Carriers has built up a good reputation in the transport industry,

 

Since 2014 we’ve been committed to be the best at what we do, serving our customers and clients in the Central belt of Scotland by not just meeting their expectations, but exceeding them.

Unlike any other man with a van service we will cut above the rest, giving customer satisfaction and the need to come back for more.
We deliver an exceptional service and provide customers with peace of mind, so don’t be shy give us a try.
 

Our aim is to provide the most trustworthy and dependable service and cultivate lifelong customers through an outstanding service. With loyalty and Liability by gaining trust to our clients.

Our long-term goals are to expand in other areas in the Transport Industry. to form a nationwide removal and man with van service pushing forward into new areas.

 

Reviews

Review Rating

Was the driver on time: Yes

Did they have straps and blankets: Yes

Was the driver respectful: Yes

Very helpful and kind

3 weeks ago

Was the driver on time: Yes

Did they have straps and blankets: Yes

Was the driver respectful: Yes

Disappointed in the system bcos I am sure the price I went for was the driver helping with and an other helper so I don�t understand what happened and I did helping the driver he was very nice helpful but as I said in the system during booking changed plus the people who answer the phone more than once hanging up on me very poor customer service

CMV response:
We are sorry that you were left unhappy with the service you received.
We can confirm that as you booked online, you yourself would have needed to select the level of service you needed and you booked for 'no help required'.
We have checked our phone records and although it is always possible that a mobile phone can cut out during a call, we can confirm that our system shows no evidence that a call was terminated by a member of staff.

4 months ago

About Us

Social

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • LinkedIn
  • Google+