Google Click Fraud

Transport Solutions

2,280

miles driven by this driver

189

customers booked this driver

44

customers reviewed this driver

Reliable man with van, fully equipped vehicles for safety and reliability. professional all around service.

 

 

 

 

TRANSPORT SOLUTIONS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PLEASE BOOK

Reviews

Review Rating

Was the driver on time: No

Did they have straps and blankets: No

Was the driver respectful: No

The whole service was awful. Driver late, then disappeared for 2hours after 45mins. When I spoke to the office they threatened not to finish the job unless I payed more money.... in my opinion the service is a rip off run by the thugs!

CMV Response:

We are very sorry that this customer was left so dissatisfied by the service she received. The driver was late to the booking and did not call her to advise of the delay, which was unacceptable.

However, the customer selected the medium size van on the website but was expecting the driver to arrive in his Luton van, as displayed on the website. The medium size van was clearly too small for this customer's move.

When it was explained that drivers in larger vans also quote for the smaller van loads, the customer got upset.

Despite the customer booking the incorrect size van for her move, the driver was prepared to make a second trip to complete the booking. However, when it was explained that there would be an extra charge for the driver to make a 2nd trip, she said she would not pay it. Obviously the driver was not prepared to make a second trip with a fully loaded van for free.

3 days ago

Was the driver on time: Yes

Did they have straps and blankets: Yes

Was the driver respectful: Yes

Excellent communication, very helpful and speedy. Thank you

1 week ago

Was the driver on time: Yes

Did they have straps and blankets: Yes

Was the driver respectful: Yes

4 weeks ago

Was the driver on time: Yes

Did they have straps and blankets: Yes

Was the driver respectful: Yes

A great service. .easy to book, confirmation before and on the day. I booked a van +3 .. they were really hard workers not phased by some of the difficulties our premises presented and friendly and helpful with it. Many thanks to you all ?

1 month ago

Was the driver on time: Yes

Did they have straps and blankets: Yes

Was the driver respectful: Yes

1 month ago

Was the driver on time: Yes

Did they have straps and blankets: Yes

Was the driver respectful: Yes

Really happy with the service, would absolutely use them again and will recommend them to family and friends.

1 month ago

Was the driver on time: Yes

Did they have straps and blankets: Yes

Was the driver respectful: Yes

Both were hard working, careful and very polite, would definitely use again!

2 months ago

Was the driver on time: Yes

Did they have straps and blankets: Yes

Was the driver respectful: Yes

The service was excellent. Both were extremely polite, professional and friendly! They were very careful with my things. They were also super quick and told me to just relax :) I only booked last minute as Van Plus let me down and I am so glad I did. Would highly recommend them to anyone.

2 months ago

Was the driver on time: Yes

Did they have straps and blankets: Yes

Was the driver respectful: Yes

Excellent courteous service. Highly recommended. Would definitely use them again!!

2 months ago

Was the driver on time: No

Did they have straps and blankets: Yes

Was the driver respectful: Yes

2 months ago

Was the driver on time: Yes

Did they have straps and blankets: Yes

Was the driver respectful: Yes

Both guys were very helpful, quick and careful with our boxes and stuff. Our move was fast and efficient, no stress, thank you! Would recommend to anyone.

2 months ago

Was the driver on time: No

Did they have straps and blankets: Yes

Was the driver respectful: Yes

Amazing driver and helper. Both guys couldn't be more helpful, and nice. Thank you for easing the stress of moving home and for your help with putting my bed back together. I was impressed by your attention to detai; you clearly take pride in your work. Would recommend to anyone.

2 months ago

Was the driver on time: No

Did they have straps and blankets: Yes

Was the driver respectful: Yes

Very kind and helpful. Thanks. Forever grateful.

2 months ago

Was the driver on time: No

Did they have straps and blankets: Yes

Was the driver respectful: Yes

2 months ago

Was the driver on time: Yes

Did they have straps and blankets: Yes

Was the driver respectful: Yes

I'll recommend them strongly to my family, friends and neighbours

2 months ago

Was the driver on time: Yes

Did they have straps and blankets: Yes

Was the driver respectful: Yes

Professional guys, got my stuff moved in lesser time then it took me and the help I had earlier. Competitive rates with quick service.

2 months ago

Was the driver on time: Yes

Did they have straps and blankets: Yes

Was the driver respectful: Yes

Really nice guy, quick move and really efficient and friendly. Would definitely use this guy again next time we move.

2 months ago

Was the driver on time: Yes

Did they have straps and blankets: Yes

Was the driver respectful: Yes

3 months ago

Was the driver on time: No

Did they have straps and blankets: Yes

Was the driver respectful: Yes

The driver was OK but your webpage was not accurate. I paid for a certain service and got a different driver and couldn't pay with my credit card, which was really inconvenient. I am not happy with your service although the driver was good.

CMV Response: We are sorry you experienced problems with your booking. As your original driver was ill, we supplied you with an alternative driver and sent you an updated booking confirmation with his details to make you aware of this. At this point, you were at liberty to cancel and rebook with a different driver of your choice if you wished. In a situation such as this, we guarantee to provide you with a replacement driver as a courtesy, and so you are not let down for your move. We are pleased, however, that you appear to be pleased with the replacement driver and the service he provided you.
In terms of payment, you are given the option to pay either the deposit or full amount by card when you book. If you choose to pay the deposit only by card, we then ask that you pay the balance in cash to the driver at the end of the booking. This, again, is made very clear on the website when you book.

3 months ago

Was the driver on time: No

Did they have straps and blankets: Yes

Was the driver respectful: Yes

4 months ago

Was the driver on time: Yes

Did they have straps and blankets: Yes

Was the driver respectful: Yes

Both the guys were great and their help was really appreciated.

4 months ago

Show 24 more...

About Us

Social

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • LinkedIn
  • Google+